torsdag 20 augusti 2009

Kväll 20/8 2009

Jag kommer skriva lite mer kort fattat än i går.
Jag åkte i väg lite tidigare än vanligt på morgonen efter som att jag skulle ha hemkunskap på morgonen.
Vi trodde att det skulle bli jätte roligt men vi pratade typ bara om sinnen, du vet lukt, hörsel, smak, syn och känsel.
Det var ganska tråkigt, men sen i sluten fick vi i alla fall lite melon i slutet, sen skulle vi skriva i en bok om hur vi tyckte att den smakade.
När vi var på väg hem tänkte vi ta några äpplen från ett träd, men alla var ruttna.
När vi kom tillbaka han vi knappt få någon rast alls innan vi skulle gå in.
Vi skulle läsa första kapitlet ur en bok som hette Fröken Europa, vi skulle läsa ett kapitel och sedan
svara på några frågor.
Jag blev klar ganska snabbt så efter det skulle jag lägga ner boken och papperna och sedan fick jag göra ett korsord.
Men i smyg började jag rita, korsordet var ganska tråkigt.
Efter det skulle vi gå och äta, det var jätte god mat, curry kyckling och ris.
Vi sprang ut på rast efter det och spelade king out.
Jag började tröttna lite så vi gick och satte oss på gungorna lite.
Jag pratade lite men satt mest tyst och tänkte.
Efter det gick vi in och fick göra lite vad vi ville, som att spela kort, vi spelade bubblan.
När vi slutade skolan åkte jag och mina bästisar till vårt fritidshem.
Där fick jag göra en pin och jag pratade lite med en som jobbade där, det var faktiskt väldigt roligt
där i dag.
Jag och min bästis åkte hem samtidigt, men vi åkte åt olika håll.
När jag kom hem åt jag två makor och tittade på tv, men det fanns inget bra så jag
stängde av och gick på datorn i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar