onsdag 19 augusti 2009

Morgon 20/8 2009

Jag vaknade ganska tidigt och såg att klockan var 6.12 så jag somnade om, jag vaknade 10 minuter senare(Vid 6.20)
och trodde att klockan var 6.50 för jag råkade vända 2:an på fel hål, så när jag gick upp stängde jag
av larmet så att det slapp pipa när jag var vaken, efter ett tag fattade jag att jag hade vaknat vid halv sju på morgonen.
Jag gick i alla fall upp, och om jag ska vara ärlig orkade jag inte riktigt äta frukost, jag vet inte, jag tycker inte det är så gott.
Så jag tog bara en macka bara.
Sen gick jag in på toaletten och såg att mamma duschade hon frågade om min yngsta lille bror hade vaknat än.
Jag sa att han gnällde lite, så mamma sa att jag skulle hjälpa till att ta hand om honom.
Jag satt med min lille bror och busade, sedan satte jag mig vid datorn när mamma hade kommit ut ur duschen.
Nu måste jag snart till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar