fredag 21 augusti 2009

Kväll 21/8 09

Jag kom till skolan vid ungefär halv nio, dom andra skulle till hemkunskapen, så, första lektionen skulle vi göra matte och ett brev, jag fick Ellen när vi lottade.
Sedan var det rast, vi spelade king out, en från den andra 5:an tror jag jag har börjat lära känna bättre.
Nästa lektion var lite matte och engelska, sen efter det skulle vi ha gympa, bara tjejerna från 5 A och 5 B.
Det var jätte roligt.
Efter gympan var vi tvungna att gå direkt till matsalen, det var jätte konstig mat i dag.
Någon slags lasange som bokstavligen såg ut som kräk.
Det smakade inte så gott heller.
Men sista lektionen fick killarna en liten extra rast medan vi tjejer fick sitta inne och rita eller jobba.
Det var faktiskt ganska skönt.
På mitt fritids hem åt vi korv till mellan mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar