tisdag 18 augusti 2009

Morgon 19/8

Onsdag i dag, jag har precis duschat och ätit frukost, snart ska jag till skolan.
I går började jag och hela min klass i en ny skola, vi har haft kontakt med den ofta även när vi inte gick där.
Så vi känner några av dom riktigt bra. Klockan är nu prick 8.00 på morgonen så snart börjar vi, vid 8.30.
Vi har fått veta att vi kommer få sov morgon på onsdagar, dock inte denna.
Vi har också fått egna bänkar och pennor.
I kväll måste jag lämna in min nya hjälm, själv, jag hade kollat på den i dag, dock inte så noga så sen i går kväll när jag sa att jag inte ville ha den blev min pappa lite sur på mig.
Så jag måste därför lämna in min hjälm helt själv, det kommer nog bli lite pinsamt men, jag hoppas att jag fortfarande kan byta in den, jag såg en annan hjälm där som jag istället vill ha.
Men då måste jag i så fall betala 150 kronor extra efter som att den kostar lite mer.
Det börjar bli höst och kallt, 17 grader ute, många tycker inte att det är så kallt, men jag är inte helt varmblodig så
jag fryser i den graden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar